Klantenservice

 

Heb je vragen? Bekijk dan hieronder onze antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen en heb je direct hulp nodig? Bel dan 06-40431127 of klik hier om een bericht naar ons te sturen.


Bestellen

Wil jij je producten laten afleveren bij jou op locatie? Dan kan je betalen met iDeal of je kan kiezen voor Achteraf betalen via Klarna. Wil je je producten ophalen bij ons in de winkel? Kies dan voor betalen bij afhalen. We zetten je bestelling vervolgens klaar in de winkel zodat jij deze kan komen ophalen. In de winkel kan je betalen met pin of contanten.

Ja, wij hebben een fysieke winkel. klik hier voor meer informatie over onze winkel.

Dranken leveren we niet via onze webshop, maar uitsluitend via onze winkel.

Ja, we kunnen snoep in vele kilo’s afleveren. De verzendkosten zullen automatisch opschalen op basis van het gewicht van de door jou gekozen producten. Wil je weten wat de verzendkosten zijn? Bekijk dan hieronder de informatie over de verzendkosten.

Nadat je je bestelling hebt afgerond, kan het een paar minuten duren voordat je van ons een orderbevestiging krijgt op het e-mail adres dat je hebt opgegeven. Mocht je na een kwartier nog geen bericht hebben ontvangen, check dan je spamfolder. Zit daar ook geen bericht in, neem dan contact met ons op.

Nadat jij je bestelling hebt geplaatst, krijg je van onze webshop automatisch een orderbevestiging in de mail. Heb je betaald via iDeal, dan gaan we ook direct over tot verzending. Heb je niet betaald via iDeal, maar via Bankoverboeking? Dan gaan we over tot verzending nadat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra je bestelling bij ons is verzonden, krijg jij daar een e-mail bericht van, zodat jij je bestelling kan volgen via de Track and Trace code. Zo weet je precies wanneer je bestelling aankomt.

Het gewicht van de producten kan variëren. Dit is afhankelijk van het product en/of de verpakking. Het gewicht wat je ziet in de webshop is in bepaalde gevallen een gemiddelde en in andere gevallen het maximale gewicht.

Levering

Wij leveren uitsluitend in Nederland.

De leveringstermijn is afhankelijk van het product. In onze webshop is de verwachte leveringstermijn aangegeven bij ieder product.

Voor het versturen van jouw bestelling gebruiken wij PostNL en DHL.

Prijzen

Ja, alle getoonde prijzen op de webshop zijn inclusief BTW.

Nee, gezien wij enkel in Nederland leveren, is het niet mogelijk om de BTW te verleggen.

Verzendkosten

  • Binnen Nederland Cadeaubonnen €1,75
  • Binnen Nederland tot 23 kilo €6,50
  • Binnen Nederland tot 30 kilo €9,95
  • Binnen Nederland tot 53 kilo €16,45
  • Binnen Nederland tot 60 kilo €19,90
  • Binnen Nederland tot 83 kilo €26,40
  • Binnen Nederland tot 90 kilo €29,85
  • Binnen Nederland tot 113 kilo €36,35
  • Binnen Nederland tot 120 kilo €39,80
  • Binnen Nederland tot 143 kilo €46,30
  • Binnen Nederland tot 150 kilo €49,75
  • Binnen Nederland tot 173 kilo €59,70
  • Binnen Nederland tot 180 kilo €65,00

Retour

Levensmiddelen kunnen wij niet retour nemen, omdat wij niet weten wat er mee is gebeurd. Zo kan een klant na afname van een product deze lange tijd in de hete zon of warme auto hebben laten liggen, waardoor het bedorven kan zijn geraakt. Wij kunnen levensmiddelen daarom per defnitie niet opnieuw verkopen aan een andere klant omdat wij niet de veiligheid van consumptie kunnen garanderen. De veiligheid van alle klanten staat bij ons voorop en vinden wij heel erg belangrijk. Alle overige producten die geen levensmiddelen zijn, kunnen wel volgens de retourvoorwaarden terug worden gezonden.